29 березня 2011 року в Первомайській спеціалізованій
школі І-ІІІ ступенів №6 Первомайської міської ради проведено обласний науково-методичний
семінар за підсумками І етапу регіонального експерименту «Формування та
розвиток в учнів інформаційної компетентності та уміння вчитися засобами
проектної технології».
В семінарі брали участь начальник управління освіти
А.В.Фомічов, науковий керівник експерименту, методист ЛОІППО О.В.Касьянова,
завідувач Первомайського міського методичного кабінету Д.І.Козаченко, методисти
ПММК, директори та заступники директорів експериментальних навчальних закладів
міста (ПБГ, ЗБГ, ГБГ, ЗШ №22, ЗШ №30). Програма семінару складалася з
теоретичної та практичної частин. Директор СШ №6 М.Є.Мельников привітав всіх учасників семінару,
ознайомив із темою експерименту, об’єктом дослідження, метою експериментальної
роботи. Микола Євдокимович зазначив, що
педагогічний колектив усвідомлює всю важливість експериментальної
діяльності на шляху до становлення сучасної школи та формування її позитивного
іміджу.
Завідувач ПММК Д.І.Козаченко відзначила значний
потенціал навчального закладу, злагоджену, чітко сплановану роботу колективу,
що дає вагомі результати щодо якості навчально-виховного процесу. Тісна
співпраця з ЛОІППО, міським методичним кабінетом, активна участь в роботі
міських методичних об’єднань забезпечують високий професійний рівень педагогів, готовність та здатність їх до
впровадження інноваційних освітніх технологій. Діна Іванівна виразила
впевненість у правильності обраної траєкторії розвитку школи.
Начальник управління освіти А.В.Фомічов наголосив на
необхідності модернізації системи освіти
в цілому та навчальних закладів нашого міста. Саме з цією метою ЛОІППО скеровує
діяльність експериментальних шкіл на пошук оптимальної моделі формування та
розвитку ключових компетентностей учнів. В Первомайську шість експериментальних
ЗНЗ, що є лідерами освітнього процесу.
У виступі заступника директора з науково-методичної
роботи І.І.Лєсік було визначено поняття компетентності, докладно
розкрито сутність інформаційної компетентності та компетентності уміння
вчитися, розглянуто необхідні умови для впровадження проектного навчання.
Психологічний супровід є обов’язковою умовою проведення
експериментальної діяльності в начальних закладах. Соціальний педагог школи,
психолог Ю.П.Трубіцина ознайомила присутніх з результатами дослідження серед
вчителів, батьків та учнів 5-7 класів.
Заступник директора з виховної роботи О.М.Дунаєвська дала
характеристику основним типам проектної діяльності, представила матеріали
виховних проектів, що вже реалізовано школою.
Практична частина містила в собі
-
відкрите
засідання наукового учнівського об’єднання «Пошук»,
-
презентацію
проекту з української літератури в 9
класі «Чи є чим пишатися нашим землякам?»,
-
урок
англійської мови в 4 класі «My favourite TV programme» з використанням язикового портфеля учня,
-
єдину
класну годину (5-6 класи) «Знаємо свої права, не порушуємо права інших».
Високу оцінку семінару дали науковий керівник
експерименту, методист ЛОІППО О.В.Касьянова та завідувач ПММК Д.І.Козаченко. Всі
присутні відзначили перспективність обраного напрямку роботи школи.
|