Кожен вчитель загальноосвітнього навчального закладу, незалежно від ступеня, типу, форми власності закладу та рівня своєї кваліфікації, повинен вміти орієнтуватися в інформаційному просторі, отримувати інформацію та оперувати нею відповідно до власних потреб і вимог сучасного високотехнологічного суспільства. А саме:
Створювати: - текстові документи; - таблиці; - малюнки; - діаграми; - презентації. Використовувати: - Інтернет-технології; - локальні мережі; - бази даних. Здійснювати: - анкетування; - діагностування; - тестування; - пошук необхідної інформації в мережі Інтернет. Розробляти власні електронні продукти (розробки уроків, демонстраційний матеріал, ) Поєднувати готові електронні продукти (електронні підручники, енциклопедії, навчальні програми, демонстраційні програми т. п.) у своїй професійній діяльності. Відповідність рівня володіння вчителями інформаційно-комунікаційними технологіями наведеним вище орієнтовним вимогам мають визначати місцеві органи управління освітою. Міністерство передбачає проведення моніторингу навченості вчителів.
|